2012 m. balandžio 10 d., antradienis

Nušaukit mane- nes JIS TOBULAS !

Hellou^^

Uggh -_- Nuobodoką šiandien buvo . 
Beeeet, tol nesutikau - Arūne, Gabriele, Vytaute ir Karolina . Šeip iš kažko pažvengėm . Poto kitą pertrauką aš su Rugile, ėjom prie Arūnės klasės . Ir spėkit ką aš pamačiau? PATĮ MIELIAUSIA ISKŪNIJIMA ! -Gintare ! Ji tokia miela ! Bet šiandien ji buvo tokia sexy (Rawrr . .), su platformikėėm :D Bet ji nesveikai mielaaa. . Aaawwww. 
Na, kai susitikom su Arūne, šiaip pabazarinom . . kol . . . iš Gintarės klasės neišėjo PATS TOBULIAUSIAS, NEREALIAUSIAS, GRAŽIAUSIAS, MIELIAUSIAI, DEBILIŠKIAUSIAS VAIKINAS !! <3 Kai jį pamačiau, aš pradėjau pulti į paniką, ir vos neapsiverkiau . :\
Kodėl jis toks tobulas?
Jis buvo su juodu švarku ir languotais marškiniais, nerealiais kedais su auliukais <3 Tobula šukuosena, ir tobulu veidu <3 <3
Nepykit kad visuose įrašuose apie jį kalbėsiu. Tiesiog aš esu jį beprotiškai isimylėjus . . .Jau du metus . . 

<3 Batmanas sako:

                                         Bay bay 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą